Dagen som passerade !

Hejjsan , hemma efter en lng dag i stallet , fast de gick ovanligt fort ändå :o  vi va klara med mockningen 8 halv 9 fast vi var helt klara med allt vid halv 10 riktigt skönt må jag säga !

Sen var både jag och karro as trötta så vi tog ett par vintertäcken och la oss på gräset bredvid paddocken och ''solade'' as skönt vare ! sen började de regna lite och då hade vi ett täcke över oss som vanligt täcke och typ 20 minuter efter vi hade lagt oss så somnade vi och där låg vi och sov i typ en och en halvtimma hur skönt som helst verkligen :D ! 
sen så åt  vi och då kom linnéa och efter vi hade släppt in alla hästar duschade vi parant och ladymary , så nu är dom vita igen !
och nu ska jag snart in i duschen ocht ta på mejj pyjamas , sen så är jag så himla godissugen så funderar på att cykla till coop eller willys och köpa ngt gott kanske ben&jerry's de skulle vara riktigt goott !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0