Dagens ridpass

dagens ridpass gick dåligt. Hon lyssnade inget och bara bråkade. Visst alla har motgångar med det känns som om jag har det hela tiden?. Men jag red ju som sagt också på pullartränset och hon går inte lika bra på det, så skyller lite på det också. Sen när jag släppte in henne i boxen, då fjäskade hon som fasen. Var allmänt glad, fast jag tog på dom ställen hon inte gillar. Söt ponny♥

Imorgon ska jag rida ut och busa lite, tycker faktiskt att båda två behöver det. Slippa gå i ett ridhus/paddock och dressyr jobba hela tiden och bråka. Nu jävlar ska vi ha roligt imorgon. Byter även träns till den vanliga.

Har även lite bloggtorka men ska la försöka bättra mig!
Carl får stå för bilden idag :)




Kommentarer
Postat av: Patricia

hehe söt ;)

2011-05-18 @ 23:05:20
URL: http://ponnynceline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0