förlåt för dålig uppdatering !

hejjsan förlåt för den dåliga uppdateringen idag !! men de har vari lite mycket idag , skolan var helt okej sen när jag kom hem så skulle jag ut och springa men la mejj och sola istället man blev faktiskt lite brun :D ! Förresten sjukt underbart väder idag !
Jaa iallfall så ringde en kompis och fråga om jag ville hänga med till hamnen och ta en glass vilket jag ville :D as varmt och skönt var de där nere , sen fick jag lite bråttom för jag skulle träffa linnea lite över 5 och jag kom hem 20över 3 ;o ajaa jag hann precis iaf och hon träna lite på dresyrprogram och jag var den ''hårda'' dressyrdomaren ! men de s¨g fint ut ;)

vif halv 7 så var vi på terrängkurs och nu måste jag fixa lite andra grejjer om de ska bli av och hoppas verkligen de är en terrängtävling i augusti !

ne nu måste jag sova om jag ska komma upp imorgon för att äta frukost i skolan ;o lite lyx ja hahha ne skojja !

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0