Förlåt ! men här kommer uppdateringen !

förlåt för bloggtorkan men har haft fullt upp idag och de är nu ( ett på natten) jag har tid för bloggen har knappt varit hemma idag !
lite kort om dagen :

först skola till 1 sen direkt till maria skolan för att möta upp matilda så då cykla vi till stallet och jag red LM fast denna gången på gräsbanan de va sjuuuukt varmt väder ! under tiden jag red så började de åska men som tur var hann jag undan regnet ! Men annars kändes hon bra lite stel fortfarande men de är bara att jobba vidare på och hon var super duktig och gick på slingan helt själv utan sällskap så stoolt !


sen så kom mamma och hämta mejj eftersom jag skulle till synsam och köpa nya linser och de gick bra fast dom kommer inte förrens nästa vecka :/ och jag passade även på att beställa klipptid så ska ja göra de den 13 ;)

efter stan så var de snabbt hem och duscha+fräscha upp sig för att sedan gå på öppet hus för alla nior på ekudden typ som en avlutningsfest , de va rätt kul faktiskt och kvällen avslutades med filmkväll med maria,frida&ermina :) !


Kommentarer
Postat av: Patricia

gullig bild :)

2011-06-01 @ 08:50:05
URL: http://ponnynceline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0