Godmorgon !

HUr skönt som helst att sova länge ! har nyss ätit lite frukost blev som vanligt flingor med valnötter i och mjölk as gooott :d haha! Och nu tänkte jag sätta mejj lite med bloggen och uppdatera er lite ;)

Idag skulle jag ut och springa men de sket sig ju eftersom jag sov för länge (a) hade ju stängt av mobilen oxå så vakna ju inte utav den + de är mycket skönare att ha den avstängd !
Men ja ska iaf ut till stallet runt halv2 -2 för att kolla på tävlingarna och försöka ta lite bilder och lägga ut här , imorgon är de min tur att vara funktionär och ska även sitta på terrängbanan så då lär ni ju få lite bilder där oxå ;)

men update you later  för ska lägga mejj en stund i sängen igen :D

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0