Haallloojj

Skönt att slippa sressen på morgonen har nu hur mycket tid som helst nästan iaf :D

Som Linnéa nämnde så ska jag oxå med till sjöis för att hjälpa henne att välja rätt häst hoppas nu att de finns några bra kvar ! Och ska även ladda kameran snart så ni får se lite bilder oxå och filmer !
Och de kommer va dålig uppdatering här under dagen men de får ni stå ut med , vi kommer ju  tillbaka ikväll ju ! sen ska jag försöka göra ngt tidinställt oxå ! (; Och om jag inte finns på denna blogg så finns jag alltid på www.elinriggmyr.blogg.se 
sen så såg jag att linnea hade gjort en presentation så tänkte göra de oxå fast den får ni när jag kommer hem !

Heeeejj så länge !

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0