Linnéa Ahl och Elin Riggmyr

Jag heter då Linnéa som dom flesta redan vet. Jag är snart 15 år gammal och fyller den 9 Augusti.
På fritiden är jag mest i stallet eller med kompisar. Jag går i åttan på Mariaskolan i Mariestad. Jag har ridit på ridskola snart 10år, och har tävlar och ridit massa olika hästar under den tiden. Jag rider fortfarande lektion 2 gånger i veckan. Hopptränar även ibland för privat tränare. Jag tävlar och tränar i hoppning!

Sjöstjärnans Azzi eller Azzi som hon kallas till vardags är inte min egna häst då jag bara hyr den ett år.
Azzi en envis liten dam på 12 år. Hon älskar att hoppa och att springa och busa. Dressyr är något hon inte alls gillar då hon blir stark och försöker slippa undan arbetet.

I våran blogg kommer ni få läsa om stallvardagen, outfits, träning, tävling, motgångar, framgångar, hiss/diss och mycket mer.






Hejjsan gör som linnea gjorde och kör en presentation ;)

Som dom flesta vet vid de här laget heter jag Elin och är 16 år och bor i Mariestad där jag även rider ;)
Jag rider just nu på en häst som heter LadyMary och är ett vitt skimmelsto på 9år , och tillsammans har vi stora mål framöver och till hösten ska vi sikta mot lokala dressyr/hopptävlingar och även terräng :)
Jag har inte alltid hållt på med hästar utan även gymnastik men de va ett tag sen och är glad att ja valde bort de
! Rider nu 2 gånger i veckan ibland mer , blev mycket mer förrut då ja hade privathäst och de ska jag även försöka skaffa mejj fast de blir till hösten/vinter eller kanske nästa sommar då ja har mer tid och pengar !

Här på bloggen som sköts utav mejj och linnea kommer ni få läsa om våra framgångar,motgångar skolan, tävlingar ,outfit's och massamassa mer ! hoppas ni gillar den :D 










Kommentarer
Postat av: Noomie

Ååh, Azzi! Min kompis red henne när vi var på Sjöis för kanske.. hmm.. 6 år sen eller nåt (x Vilka minnen jag fick nu!

Vad tycker ni förresten om att en så stor kanal som Discovery ska börja visa rodeo för sina tittare?

2011-12-17 @ 23:42:10
URL: http://lexx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0