Lite om ridningen !

hejjsan  har precis krypit ner i sängen med en envis huvudvärk ! men den har blivit bättre faktiskt :)

När jag kom till stallet så sa dom att vi skulle rida ut och de verkade riktigt roligt inte ofta man kommer ut med ridskolehästarna ! Men eftersom de inte fanns hästar till alla och att vår ridlärare hade bråttom så hann vi inte vänta tills 6 gruppen var klar , så vi bestämde att vi skulle rida E20 slingan istället och de va härligt de oxå ! jag hade manne eftersom LM hade tappsko :/ men de gick suveränt ändå  han är ju ganska så stor och mycket häst men han var så snäll så och han hade förändrats mycket sen jag red han sist han har blivit mycket mjukare ! :D

Han tyckte de va jättekul att få sträcka på benen speciellt när vi galopperade då han blev lite stark men annars var de inga problem och de gör ju de hela ännu roligare när hästarna oxå har roligt  eller hur ??

men nu ska jag fortsätta att kolla på film eller rättare sagt välja film, uppdaterar er senare !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0