Lite om Vad som Händer idag

Tjena mors , kom hem för 20 minuter sen ungefär helt okej skoldag gick rätt så snabbt ;)

Ska snart ut till stallet elle om en halvtimma ungefär och jag hoppas vi har terräng idag ! tror vi skulle ha de de lät så på henne sist jag pratade med henne om de , så nu håller vi tummarna för de ! :D Och om vi har de så hoppas jag att ja får ''min'' häst och jag hoppas jag får henne överhuvudtaget skulle vara riktigt skojj att se hur hon är där ute än så länge har hon bara ''hoppat'' vattenhindret :)

Får se om de blir några kort då , ska se om jag kan haffa en fotograf :)

Ikväll vet jag inte vad som händer mer än stallet får se lite vad jag orkar :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0