litet smakprov !

Hejjsan , nu var man hemma igen ! tävlingarna slutade runt8 och jag åkte hem halv 9 så de fick bli en sendag i stallet idag igen ;) haha

Men förövrigt har de varit väldigt fint väder och javet ja tog med kameran men de blev inte så många bilder tagna eftersom jag fick annat att göra hela tiden ;) lovar att ja ska ta mer imorgon , då ska jag ju även vara ringmaster och sitta vid ett hinder hoppas jag får ett bra så ja ser resten av banan !
men ni ska iaf få se lite utav dom bilderna som man tog idag och även en liten videoblogg man filmade ju lite oxå !
Jag och matilda cyklade även till mcdonald's jag var med som sällskap för hon skulle äta men jag fick en paj och en dricka :D måste säga att jag älskar donkens pajer ! haha
Sen så satt vi där as länge och pratade om allt ;) sen var vi tvugna att vara tillbaka vid 6 för att hjälpa till att fodra och vi fick åka i skopan på traktorn usch vad läskigt de var ! trodde ja skulle trilla ur hela tiden kändes som de iaf ! haha 
fick även reda på att min lilla häst hade ett sår så gick ut i hagen för att kolla hur illa de var och de var inte så farligt de blödde lite bara så gjorde rent de lite istället ;) Passade även på att ta lite bilder som jag kan lägga upp här ;)

Men nu ska jag göra mejj iordning för kvällen så bloggar mera imorgon och om jag inte uppdaterar här så uppdaterar jag istället på min egna blogg : www.elinriggmyr.blogg.se :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0