Min ponny är BÄST!

Hade ju tänkt att blogga massa när jag kom hem från stallet, men har inte haft tid förens nu och kag är jätte trött.
Ridningen gick bra, eftersom hon snart åker hem så busade vi lite. Vi galopperade massor på E20! Det var jätte kul tyckte ponnyn. Imorgon blir det inte heller så jätte stor uppdatering då jag åker till stallet nästan direkt efter skolan och rider lektion och kommer hem runt halv9 tiden. Men onsdag blir upptadering! Då äre inget speciellt på planeringen.
Sov gott alla underbara läsare för det ska jag göra! :)

 
Jag älskar dig! ♥


Kommentarer
Postat av: Hannah

sv: Jo,dom är ju väldigt bra!

2011-05-17 @ 06:27:50
URL: http://klequi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0