ont i ryggen

hoppas ni gillade det förra inlägget om Evert och Lina.
Ska kanske börja med en ryttare som tragit sig från botten till toppen på några år ett sånt inlägg.
Skulle de vara roligt?

Idag cyklade jag ut till stallet vid halv2 och hämtade Azzi från hagen dirket. Tog in henne och kände igenom henne och kolla så att hon inte hade ont. Självklart så skönk hon ner med ryggen när jag kände där, så ingen ridning för mig idag. Borstade henne noga och sen gick vi ut och gick i 40minuter och hon fick även käka lite gräs på vägen. Sen väl tillbaka så satte jag på henne ett regntäcke eftersom det började regna. Nu ska Azzi vila kanske hela veckan, det beror på ryggen hur ont hon har. Men ska iallafall gå ut och gå med henne ändå. Ska kolla ryggen imorgon och se hur ont hon har imorgon men hon får ändå vila imorgon. Ska även på utvecklings samtal, inte kul -.-




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0