Sista chansen till frågestunden !

Godmorgon alla bloggläsare , är upp lite tidigare än vanligt och de beror mest på att jag snart ska iväg till Maria & Frida för att fortsätta planera våran idrottslektion vi planera de mesta igår idag ska vi mest sätta ihop uppvärmningen ;) Får vi se om vi kommer fram till ngt bra !

När jag kommer hem funderar jag på att gå ut och springa en sväng har ju inte gjort de sen påsklovet så är kanske dags igen nu :D  Sen tror jag de blir att cykla ut till stallet för att kolla läget , tror de skulle vara ngn ''prova på '' ridning så ska kolla om dom vill ha lite mer hjälp ;)

vi ska även ge svar på era frågor från frågestunden så om ni har någon mer fråga så har ni till ikväll på er !

 


Kommentarer
Postat av: Annonym

jag har en fråga!

vilken är din snyggaste kill kompis?

2011-05-08 @ 21:43:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0