Svaar !

Anonym om Bilderna !:

Med före hästen menar jag att du är framför/ovanför framvalvet på sadeln om du tänker linjen man brukar prata om mitt över hästen i sadeln men det är inget stort problem. Med klipper av menar jag att hästen hoppar av stort, typ att den hoppar med mycket energi som gör att ryttaren ibland hamnar lite före eller efter i språnget.

svar : jaha ja då förstår jag vad du menar , de blir så ibland i vissa språng inte i alla som tur är iaf ! jaa hon hoppar ganska stort och så , de är de ja jobbat med att få henne mer ihop, för när hon kom hit (i julas) så var hon ganska svag och de gjorde att hennes hoppteknik inte va lika bra , men vi har gjort stora framsteg och hon har blivit mycket starkare i både dressyr och hoppning och de märks när man ser henne och speciellt före och efter bilder , jag kan lägga upp sånna bilder om du vill se ?? :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gärna!

2011-05-15 @ 13:41:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0