Svar

Anonym om Jag ÄLSKAR min ponny ♥:
Linnea! Det är svårt att lämna tillbaka eller sälja sin häst. Men kanske det är lite lättare om du tänker att du lämnar ifrån dej en fin ponny som andra kan hantera och ha glädje av? En ponny som du lärt dig mycket tillsammans med och som är finast i hela världen?



Svar: Ja, det är skit svårt. Asså jag försöker tänka positivt att hon kommer komma till ett jätte fint ställe och hon kommer få jätte bra. Men det går bara inte. Man tänker bara mer på vad som kan hända och så. Jag kommer liksom aldrig mer få träffa henne igen :'(
Hon är en jätte fin ponny och jag kommer alltid ÄLSKA henne ♥



Kommentarer
Postat av: Anonym

Du får säkert hälsa på henne hos den som hyr henne efter dig. Tror du inte det?

2011-05-15 @ 19:19:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0