Svar på Tal !

Anonym om Jag ÄLSKAR min ponny ♥:
När är det du ska lämna tillbaka henne?
Det är verkligen svårt att lämna sin bästa vän, för du kan väl inte ''boka'' henne igen om man säger så? Vilken häst/ponny ska du rida nu, eller blir det ingen?



Svar: Jag ska lämna tillbaka henne den 26 Maj, om typ 1 1/2 vecka. Hon är verkligen min bästa vän och jag kommer aldrig glömma henne. Klart jag kan "boka" om henne då jag har förtur på henne. Men hon är ju lite liten och jag vill att hon ska få lära någon annan allt hon lärt mig. Jag vill liksom komma ut och tävla lite mer än vad jag har kunnat gjort med Azzi, då hon inte orkar hoppa så jätte högt. Men jag ska provrida en annan som jag kan ska hyra från augusti-maj men jag vet inte vilken det blir än. Men jag kommer självklart skriva mer om det när vi kommer dit.
Nu efter att jag lämnar tillbaka Azzi, så blir det ingen ponny/häst som jag ska rida. Jag ska inte ha någon under hela somaren.
Hoppas du fick det svar du ville ha! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

jahaa, okej.

Tack för svaret! :)

2011-05-15 @ 11:15:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0