Tävlingen I Grästorp :)

Eftersom jag aldrig lastat henneförrut så åkte vi dit lite tidigare så runt halv 12 så hade vi lastat klart de tog bara 2 ´minuter sen var hon inne rätt skönt faktiskt :) !
Sen så stod hon still hela vägen vi stannade lite utanför skara och kolla till henne men de va inga problem , sen kom vi fram till Grästopr runt halv 2-2 så vi hade väldigt gott om tid så vi tog allt lungt och fint ;) Jag och matilda gick och kolla läget lite så vi visste vart allt va och så , men de var en ganska så liten anläggning så de var inte så svårt .
Väl på framridningen kändes hon helt okej hennes undertramp var mycket bättre och fint sen så bärde hon sig otroligt bra !
Sen när jag skulle in på banan och skulle precis starta så kommer en annan tant in och bara du får gå ut igen för vi ska ha prisutdelning nu , man bara hallå ni hade en paus på 20 minuter ni kunde haft den då eller vänta i 5 minuter så jag hade kunnat rida klart för mer tar de ju inte . Men iställer fick jag gå ut och vänta i ytterligare 10 minuter sen när jag skulle starta gjprde jag världens tabbe och red fel väg ;o ajaa händer alla nån gång så fick 2- poäng :/

Hon var iaf jättehärlig och rida på banan och bärde sig jättebra , sen är hon inte så stark än för att gå i en hög form länge som domaren ville ha , men de är sådant vi försöker bygga upp under träningarna !

Lastningen hem gick på 2 sekunder då gick hon bara rätt in as skönt och även på hemfärden stod hon still , sen tyckte hon att de var jätteskönt att komma till sin box igen då hon rullade sig med en gång :):)

Trots lite missöden så är jag nöjd över dagen de var ju trots allt våran första lokal och första gången vi tävla på bortaplan tillsammans ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0