Terräng träning :)

Som elin redan har skrivit så hade vi ju terräng träning igår.

Började rida fram lite själva och sen hjälpa Linda oss lite. Sen började vi hoppa en lite stock, jag trodde att azzi skulle kolla men hon kollade inget utan bara hoppade. Sen hoppade vi en liten större stock, trodde även där att hon skulle kolla och kanske stanna, men nepp hon hoppade tittade bara lite men hoppade jätte fint. Sen red vi upp och ner för banken i skritt, trav och galopp, även där gick hon jätte bra. Sen hoppade vi den stora stocken hon tittade lite men hoppade. Sen fick jag, elin, matilda och erika hoppa kanninburarna. Hon tittade och så men hon hoppade. Sen när vi skulle hoppa den åt andra hållet, var dom inte alls läskiga hon bara sprang på och hoppade. Sen gick vi ut till hagen där några hinder står. Där hoppade vi dom små däcken. Azzi tyckte dom såg konstiga ut och stannade till lite men sen hoppade hon. Sen fick jag komma en gång till och då hoppade hon bättre. Sen hoppade vi en liten stock till där inne. Sen gick vi ut till e20. Först hoppade vi det lilla diket. Det gick även väldigt bra på det, så jag fråga om jag fick hoppa den mellersta diket och sen stocken efteråt. Klart jag fick det och även elin. Det gick väldigt bra för oss båda. Sen hoppade björkhindret som var lite lägre, hoppade väldigt fint där med. Sen gick vi bort till vattnet där vi först galopperade igenom, självklart taggade Azzi till eftersom hon älskar vatten, och precis efter vattnet så bockar hon 2gånger, eller ah försöker. Sen red vi först vattnet och sen ett liten hinder efteråt och så först hindret och sen vattnet. Azzi taggade till jävligt mycket, och sen när vi skulle skritta av så travade hon nästan hela tiden, så jag fick skritta av henne i paddocken istället :)

Bilder kommer :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0