Terrängträning

träningen idag gick verkligen super ! Vi började hoppa fram på en liten ministock och de gick bra När vi sedan började hoppa på dom lite större stockarna så blev hon lite piggare och tyckte de va jättekul att springa lite fortare efter hindren :D ! Vi hoppade även banken fast den lilla så alla kunde hoppa där hade hon inga problem med ! 

Vi tog en ganska så stor stock innan vi gick och hoppa dom lite roliga hindren och där skulle vi styra på en del utav stocken som var lite lägre fast ja kom in så konstigt så de hade blivit lite konstigt om jag hoppade på de lilla skulle bli snett då så jag tog den höga sidan men den plocka hon så lätt så och efter den så taggade hon till varje gång så när jag gjorde galoppfattning så bocka hon hihi söt är hon ♥  ! 
sen hoppade vi en så kallade kaninburen och den tyckte hon var lite halvläskig så hon gjorde världens hopp och  böjde ner nosen jättemycket ! haha fast andra gången blev mycket bättre ;)
efter den så gick vi till däcken och trodde faktiskt hon skulle kolla mer på dom än vad hon gjorde men hon hoppade dom och tyckte de va jätteroligt !

Vi hoppade även lite dicken och fler stockar och även några såkallade vindskydd och vattenhindret ;) Är såklart supernöjd över dagen och hästen ! ♥ var så man inte ville sluta rida , så nu längtar jag till nästa vecka då vi ska hoppa därute igen !:D
 
Har även massa bilder som jag kan lägga upp om ni vill se ??



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0