Träningen !

Hemma och lagt mejj tillrätta i sängen och försöker välja en film har lite av beslutångest faktiskt ;o

Terrängträningen gick faktistk helt okej vi hoppade lite nya hinder och så även tunnorna den här gången LadyMary tyckte dom var lite läskiga och ville inte riktigt första gången men vi kom över sen kom vi en gång till och då hoppade hon så fint så , fast ganska högt upp i luften ! haha :) Och även fast de är fredag den 13 så gick de bra ändå inga brutna nackar iaf  !
Hon var även mycket piggare idag och bjöd mer framåt vilket gillas sen så var hon så mjuk och fin som  jag vill ha de men sen när hon fatta att vi skulle göra ngt roligt ville hon inte lyssna och blev liiite stark fast de gick över ganska snabbt  ;) Mot slutet blev hon lite trött så efter dom läskiga tunnorna slutade jag för att inte slita för mycket på henne vore ju ganska synd om hon skulle bli skadad eller något annat tråkigt ;)

Väl hemma så började min otur skulle gå och ställa min tallrik på bordet och jag höll i den helt vanligt men ändå så typ flög den ur mina händer vet inte hur de gick till ;o

Laddar upp terrängbilderna här sen när jag har fått dom !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0