27. Såhär vill jag att mitt liv ser ut om ca 20 år

okej om 20 år då är jag 36 shiiiit vad gammal jag börjar bli haha :o ne men jag är polis ridande då jag har flyttat ner till göteborg eller utomlands jag har min vita häst som jag alltid velat ha (ni kan nog gissa vilken häst) jag har även en till häst llr hingst som heter  L A S  V E G A S  som jag tävlar 150cm med och har även varit med i globen och tävlat , ja tävlar även internationellt . har troligvis en snygg snäll och försåtndig pojkvän som även är bra på att laga mat (då jag suger på det)  ja ungefär såhär vill jag ha mitt liv och vissa saker kommer givetvis att hända ! jag har mina planer !
// ELIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0