28/11 ridpass

lite sent men har gjort lite annat ;)
men iaf så red jag både Tina och Bamse idag , var egentligen tänkt att jag bara skulle rida 1 häst men hade tid över och bamse då som vi kallar honom tar inte så lång tid .
men Tina då , red i paddocken red lite allmänt tränade inte på något speciellt utan gjorde lite sådana grejer man brukar göra lite sidvärtsrörelser och så . men hon är alltid lika rolig att rida och riktigt snäll och mysig häst det där ! :)
Och Bamse , eftersom han är hinsgt och precis börjat sin utbildning så red jag inte så länge gjorde lite allmänt på honom också halter och svängar sådant som kan vara bra att kunna , sen så trava vi lite och även galopperade . han har kommit väldigt långt sen sist jag red honom.
även till salu, klicka på bilden för att komma till hemsidan
// ELIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0