allt på en gång

Nu har jag ÄNTLIGEN tid att blogga. Duschen och maten får vänta en stund till faktiskt :)

Inget stall idag då jag pluggade på prov. Amanda var snäll och fixade allt och hann till och med rida lite på honom. Han hade varit jätte fin och gick som en klocka i slutet. Vilken snäll ponny jag har!

imorgon blire det dressyr med bommar då jag skulle ha gjort det idag men Amanda red dressyr så då ändrar jag på det.

Hade verkligen mycket att blogga om idag, men får ta det imorgon istället. Då jag ska duscha nu sen äta och sen kolla igenom kemin lite snabbt, och sen tv och sen sooooova! 


Bloggar mer imorgon det gör jag verkligen. elin slänger väl upp något idag hoppas jag  :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0