B 19/11

Skrittade ut på slingan med Malin och Carl, sedan gick vi åt varsitt håll då hon skulle till ridhuset och jag paddocken. Travade fram och galopperade och sånt där. Lite lösgörande. Travade sedan över några bommar och samma sak i galopp och sen byta varv så att han byter galopp över bommen. om ni förstår vad jag menar :)


Fick hjälpa honom lite i början och i slutet, då han blev trött och knappt orkade. men han kämpade på iallafall! Inga konstigheter alls idag, han var riktigt fin från början till slut. Önskar han kunde varit lite mer framåt, men man kan inte få allt :)


Red sedan ut på slingan i 15minuter, då jag red i paddocken 30minuter. Skrittade väldigt mycket och travde lite. Tog sedan en galopp på en långsida och han skulle lyssna på mig var tanken. Han var riktigt pigg där och blev stark. Men han lyssnade ändå på mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0