Dag 1 - 10 lite udda fakta om mig själv

  1. Jag älskar popcorn!
  2. jag funderar ofta på rymden och hur allt ser ut
  3. Ångrar väldigt mycket
  4. Har jävligt mycket press på mig själv
  5. jag hatar skolan och ser verkligen inget positivt med det.
  6. Börjar jag kolla på någon serie måste jag följa den hela tiden.
  7. Har bra kommentarer till andra när dom pratar (om ni fattar :D)
  8. tycker inte om att skriva fakta om mig då jag inte kommer på bra saker
  9. jag älskar verkligen min lilla ponny!
  10. hatar folk som säger en sak och gör det andra.



Kommentarer
Postat av: Johanna

SV: Ja det kan vi. Mejla eran till mejlen som står så fixar vi :)

2011-11-24 @ 16:04:48
URL: http://satsanderyttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0