dagen och lite annat smått och gott

Pappa hämtar mig runt tjugo i 7 och då hämtar vi upp karro och sedan åker till stallet. Ska nog rida först tror jag, så det är lite "ljusare" ute när jag rider. Ska bara skritta idag också, då det är andra dagen efter tävling. Ska även fixa allt annat också.

Sen funderar jag på om jag ska tävla en cr här hemma på söndag. Eller om han får vila den helgen från tävling, eller ska jag köra på? Helt sjukt svårt att bestämna sig verkligen! Ska isåfall hoppa 90 och 90 tror jag, vi får se. Om ni vill får ni gärna säga vad ni tycker :)


Men ska kolla lite på so:n och sen leta efter sladden :D

bilden blev suddig för jag råkade ladda upp för stort :D

Kommentarer
Postat av: Kung Evve

Dagens blogg utsedd! Kolla om det blev du :D

2011-11-15 @ 19:02:56
URL: http://kungevve.se
Postat av: Tova & Wilma

Fin blogg!

2011-11-15 @ 19:28:15
URL: http://allround.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0