Det blir inte alltid som man har tänkt sig.

Som rubriken lyder, jag hade tänkt att blogga när jag kom hem från skolan. men det var ju bara att glömma!!
fick reda på att engelska uppsattsen skulle vara utskriven från datorn, och jag var tvungen att ladda hem ett program men självklart fanns det inte. .  Sen så fick jag skriva allt för hand, och jag drog mig mot stallet.

Träffade Amanda påväg in till stallet, hon hjälpte mig att spicka fast plakatet (stavning?) på bobbys boxdörr. Sen fixade vi hästarna och gick ut mot paddocken. Skrittade fram ett bra tag och snackade samtidigt. Red barbacka med ett varmt tjock täcke :)  Jag skrittar alltid dagen efter tävling, och även andra dagen efter. Så jobbade inte så mycket, han fick gå mest på långa tyglar och bara va liksom!

Sen körde Amanda och dom hem mig. Väl hemma så var Tina här och fixade programet som jag behövde. (väligt snällt av henne!) Så medans det skulle ladda klart så åt jag och duschade, sen när jag var klar så var även det klart. Så det var bara att sätta sig ner och börja skriva på datorn om praon. Väl klar så skulle jag skriva ut den på skrivaren. men självklart ska ju alltid något krångla!! Då tar våra färgpatroner slut och lite mer än halva och några ord syns helt, blir så sur på det! Så jag ska lägga över det på ett usb och kolla om jag kan skriva ut det i skolan på onsdag istället :)

Konstigt inlägg men det blev så nu, jag lovar att blogga mer imorgon!! Jag ska verkligens skriva om tävlingen och även lägga upp filmen från tävlingen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0