Exakt 1 månad

exakt 1 månad kvar till Julafton nu!! 


Jag vill verkligen att det ska bli jul nu så att man får massa saker eller pengar. Många vet nog redan vad dom ska önska sig och har flera sidor med saker dom vill ha. Men jag vet faktiskt inte vad jag vill ha, förra året var jag jätte tidig med vad jag ville ha. Och nu vet jag inte alls :O

Eller jag ska önska mig pengar iallafall. Sen ska jag önska mig någon KL tröja också (behöver ha fler till min samling). Men jag vet inte vilken KL tröja jag skulle vilja ha mest. Gillar verkligen alla mer eller mindre.

Ska försöka göra en liten lista vad jag vill ha :)


Kommentarer
Postat av: Carro

Har lagt in dom nu så kolla :D och säg till om dom är OK? <3

2011-11-24 @ 12:03:16
URL: http://baraacarro.blogg.se/
Postat av: Patricia

Jättefin blogg! :D

Du jättegärna anmäla er till min bloggtävling där man har chansen att vinna ett presentkort :)

2011-11-24 @ 17:22:11
URL: http://ponyblog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0