Hickstead ♥

Jag som många andra redan vet så hände det som verkligen inte fick hända igår kväll! Jag såg det själv mde egna ögon, både på tv och på stvplay.

Världens bästa hopphäst finns nu tyvärr inte mer!

Hickstead, 1996 -2011





Källa: Tidningen Ridsport och Ridsportsförbundet


Jag hade igår och idag verkligen inte fattat det. Helt sjuk verkligen! Det får ju bara inte hända tycker man, och verkligen inte just denna perfekta häst!
Jag är faktiskt lite deppig och tänker faktiskt på detta mycket, därför kommer bloggningen bli dålig av mig idag iallafall. Men jag ska iallafall uppdatera lite varje dag ändå. tror att andra också tog detta dåligt och blev/är ledsna.
Varje minut, varje sekund, varje dag, varje månad, varje år, VI är många som följt dig genom dina fantastiska år! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0