Jag lever!

min uppdatering suger jag vet, men jag orkar inte sitta vid datorn egentligen men tänkte slänga in ett inlägg.

Jag mår piss och har gjort det i 2dagar nu. Mår illa och kan bara ligga ner i sängen, om jag rör på mig så blir det värre.Har knappt ätit något dom här dagarna, igår åt jag 1macka på hela dagen och idag har jag inte ätit något än. Men ska försöka äta sen ikväll. Men jag mår lite bättre än igår iallafall, ska vara hemma imorgon med och ska kanske försöka sitta mer vid datorn då.
Stallmöte idag som jag var tvungen att gå på, då vi planerade runt jul och nyår vilka pass vi skulle ta och så.
Hälsade även på ponnyn, han mådde prima precis som vanligt :)

Nä, nu ska jag ladda hem någon film :)



Kommentarer
Postat av: topdressage - amanda

Vinn ett BR schabrak + matchande lindor i en riktig snygg färg!

http://topdressage.blogg.se/2011/november/for-er-som-inte-hade-tur-i-var-forra-tavliing.html

2011-11-23 @ 18:47:30
URL: http://topdressage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0