Ögongodis♥

kom hem för en stund sedan och har precis ätit ! rätt gött nu väntas det lite plugg faktiskt får passa på nu när jag har´tid liksom . skolan var allmänt okej inga större konstigheter men är alltid seg på eftermiddagen så den var mindre rolig ;)
idag är det hoppning som står på schemat vill egentiligen ha dressyr men ajaa får jobba extra mycket när jag väntar på min tur och om vi har tid ska jag kolla om jag får rida dressyrprogrammet 1 gång ;)
ska försöka hinna blogga oxå ! och BTW mina piké tröjor har kommt !!!!!!!!! ska lägga upp en bild på dom sedan gaaash ska nog använda 1 idag :D
Beacuse he's so damn cute , I have to show him ♥
// ELIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0