om alla ridpassen !

red både tina och bamse i måndags , och med bamse red jag kanske inte så länge kanske 30 minuter llr ngt ;) men han skötte sig vi galoppera lite trava och skritta sen så övade jag även på lite halter och sådant nödvänfigt för honom .
med Tina så gick det oxå bra gjorde inget avancerat eftersom jag hade sjuuuukt ont i magen så orkade inte mycket men blev lite öppnor och slutor och lite skänkelvikningar och sådant men hon skötte sig så fint så ! :)
och igår så åkte jag aldrig till stallet eftersom jag ahde så mycket  att plugga til både engelska och genetikprovet !
och idag är det special idrott men det är teori så mer om vad vi gjorde får ni reda på ikväll sen !
söt bild på 2 utav fölisarna
// ELIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0