ridpasset 15November

för omväxklingens skul red jag corint idag asså guuud en börn är vad det är ! jättestor !
men det gick bra faktiskt han var lite stark i vänster sida men sen så tyckte jag att han gick riktgit bra. och jagjobbade mest på att han skulle få en ganska låg och rund form eftersom han redan har hög nacke.
annars gick ridpasset bra och vi gjorde lite kadrilj på slutet och sen skulle jag visa lite vltige skillz men det gick ju sådär skulle göra en bakåtkullerbytta ner oxå men vågade inte gjorde bara hälften ungefär , men nästa vecka då jag har min häst igen så ska jag göra en sådan sen kanske även ngn kan filma det så ni oxå får se ;) !
har ingen bild på honom här så ni få nöja er med denna ;)
// ELIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0