såhär är läget nu

läget är såhär. Jag kan inte blogga, jag får inte ut ett ord eller något idé. Sen har jag inte tid imorgon eller i helgen knappt. Men jag ska verkligen försöka så gott jag kan! Jag LOVAR mer kan jag inte göra än att försöka. Men imorgon kommer jag nog hem rätt sent då jag och amanda ska klippa min ponny och jag ska rida och greja med allt. Samt att jag och mamma ska till skövde innan, men bloggar något på morgonen och sen på kvällen.

Lördag hela morgonen och sen har jag middag i stallet, och runt 7 ska jag på halloweenfest. Så kommer hem sent. Gör kanske något inlägg då. Sen på söndag är jag i stallet heeela dagen verkligen. Ska jobba på tävlingen, ska ta tid :)

Men nu ska jag sooova så att jag orkar med allt :)
Hoppas ni har det jätte bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0