skola=plugg hemma=plugg ??

halloj igen ! hemma och myser med en kopp the! lite deprimerande att det är mörkt när man går till skolan och när man är påväg hem :/ man har ju ingen större motivation att göra något annat sen faktiskt.
men iaf så tar min syster barnen idag så jag kan plugga lite , det är framförallt NO och svenska + specialidrott som ligger längst upp på listan , ska föra så många jag hinner innan halv 7 senast men det blir nog bra.
så det blir inte topp bloggning men ska hinna med det efter varje ämne hade jag tänkt ! :)
// ELIN

Kommentarer
Postat av: Jossan & Michaela

hej på er :)

Vill ni göra länkbyte? Vi kan länka er redan ikväll om ni vill länka tillbax? :)

kram

2011-11-29 @ 16:49:36
URL: http://dressyrsmurfarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0