Tävlingen 20 November

♥♥♥♥♥♥♥sådär ;)
tävlingen då , hoppade 90+90cm och hon kändes väldigt fin när jag red fram tyvärr blev hon lite lerig men ajaa , hon var mjuk och lätt att jobba med och pigg och glad var hon oxå !
första rundan kändes bäst då var vi som mest taggade men då rev hon även 1 men det var helt och hållet mitt fel som satte henne lite dumt pga att jag glömde av vägen lite (a) den andra rundan kom vi runt felfritt på men den kändes sådär denna gången stämde inte så mycket jag hamnade inte efter men det var segt alltihop , fast det berodde på att båda 2 var helt dötrötta ! men annars är jag nöjd över henne hon var glad hela tiden oh tyckte det var roligt och det räcker för mejj ! ;)
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
// ELIN

Kommentarer
Postat av: PONNYSKRUTTARNA - Sandra

Hej, vi har flyttat vår blogg till www.ponnyskruttarna.webbblogg.se, för dig som har bytt bildlänk med oss så föreslår vi att ni byter till vår bloggadress och skriver sedan en kommentar på vår nya blogg och då lägger vi in er bildlänk igen!



Kram Ponnyskruttarna

2011-11-21 @ 19:23:25
URL: http://ponnyskruttarna.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0