Lokal-Tidaholm

otroligt nog är jag hemma jättetidigt !! har redan varit hemma i 1 timma ungefär ;)
har inte kunnat uppdatera pga skolan och hästarna sen igår så sov matilda hos mejj eftersom hon skulle hänga med på dressyrtävlingen idag. och kan ju lika gärna säga hur det gått dom senaste dagarna och sen hur tävlingen gick.
men iaf så gick ridningen igår med LM åt skogen verkligen hon var stel älgade på ville inte samarbeta någonstans och ställa var i stort sätt bara att glömma faktiskt ! usch ad hemskt det var jag red och verkligen försökte sen så ställde jag mejj en stund i mitten och stirra upp i taket för att ja inte skulle ta ut ilskan på hästen då blir det bara värre sen sp testade jag igen och det gick bättre en stund men sen som vanligt och tillslut blev hon så förbannad på mejj så hon backade sparkade och allmänt stretade emot sen så kom några som skulle hoppa då gick vi ut i paddocken istället och körde med inspänning för att se om hon lossnade och det gjorde hon lite men hon var fortfarande inte samarbetsvillig men det blev bättre.
och sen idag på tävlingen kunde det såklart gått bättre men jag är ju nästan aldrig nöjd men iaf så var det enorm skillnad och hon var mycket bättre att rida och myyyyyyycket mjukare och inte lika stel som hon var igår så ja vi blev inte placerade men vi nådde vårt mål för dagen och vi kom verkligen inte sist ! så nu taggar vi om för nästa dressyrtävling :D tänkte bjuda på lite fler bilder sen men börjar med denna ;)
fotograf:pappa
// ELIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0