Antingen finner vi en väg eller så gör vi en

I helgen så ska jag sova hos Elin, och vi har massa saker på G. Massa bloggning från bådas sidor och även videoblogg med svar och lite andra saker :)
Det kommer bli grymt !


Sen är jag värsta avundsjuk på alla som är i Stockholm på HorseShow!
 Vill också dit, men det blir Göteborg istället :)

Idag händer inte så mycket hos mig, är hemma idag med ifall att liksom. Men jag mår mycket bättre, och har ingen matlust riktigt än och mår illa fortfarnade men det är på bättringsvägen.
Jag åker till pappa ikväll och så, men jag ska försöka blogga lite från mobilen ikväll om den vill samarbeta. Men jag vet inte om jag ska rida, det beror på hur jag mår sen och så. Annars får jag gå med honom eller longera honom. Men det märker vi :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0