10. 10 saker du inte visste om mig

10. 10 saker du inte visste om mig


1. Jag är för hög press på mig själv i ridningen.

2. Jag hatar spåkryp, insekter, och allt sånt man kan tänka sig.

3. Jag har svårt att berätta saker till andra.

4. Om det står 2 svarta glas och ett rött i mellan dom två svarta, så måste jag byta plats på det röda så det inte blir mobbad. Jag liksom tror att alla har ett liv.

5. Jag älskar att hoppa och tänker satsa på det så långt det går. Men samtidigt som det är roligt, kan jag bli nervös. Om det blir över 1.10, till exempel när jag hoppade Prince förrut så hoppade vi som högst ca 125 och då var jag rätt nervös när jag red mot hindret. Men jag älskar att flyga över hindrerna.

6. När jag var liten så sa jag att jag hade en syster. Fast det hade jag ju inte. När jag hade målat på väggen, så sa jag att det var Jenny (som jag kallade henne) som hade målat på vägen.

7. När jag var liten så kunde jag inte borsta tänderna, jag fick använda något skölj sak istället.

8. Jag älskar fuxar och svart/vita skäckar. Dom andra färgerna är också fina men.

9. Jag är verkligen envis.

10. Det tog ett tag att skriva dom här  punkterna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0