15. Varför får hästar och ridning mig att må bra?

15. Varför får hästar och ridning mig att må bra?

Varför dom får mig att må bra?
Asså man kan liksom alltid vara sig själv med dom, man behöver inte spela cool eller se snygg ut. För dom bryr sig inte om det. Man kan säga allt till dom och dom sprider inga rykten om en. Om man är arg,sur eller ledsen så finns dom alltid där. Dom är som en bästa vän! Skulle aldrig kunna ta bort hästarna ur mitt liv, det skulle inte gå! För vem finns då där, som jag kan säga allt till, se ut hur som helst, kan vara mig själv och bara va liksom! Det finns ingen annan en hästen jag som jag skulle kunna göra det med, inte på samma sätt iallafall!


Kommentarer
Postat av: Jonna ♥ tanneryttarna

fint skrivet. mysig bild :)

2011-10-09 @ 10:04:50
URL: http://tanneryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0