Alla våra drömmar kan uppfyllas om vi har modet att uppfylla dem.

Alla har ju drömmar. Vissa har att starta deras första tävling, någon drömmer om att tävla SM och GP ponnyn. Någon kanske även drömmer om att få börja rida eller att debutera 140. Alla har vi våra drömmar.

På kort tid är min dröm först att få en egen häst då (snart så....) sen ska jag tävla massor och jag ska tävla upp till MSV och även tävla massa cuper. Jag ska öven kvala in till SM. Det är mina mål som ska hända inom 6år! Haha rätt lång tid, men det kommer ske bara jag vill det!

Det ända som hindrar dig från att leva dina drömmar är du!
Med kärlek och tålamod är inget omöjligt.
Alla våra drömmar kan gå i uppfyllelse, om vi har modet att fullfölja dem.

Jag ska leva och få mina drömmar uppfyllda! Det tycker jag att alla ska göra. Men dömm inte någon för vilka drömmar den har. Alla har vi konstiga drömmar, vissa kan gå i uppfyllelse och vissa inte. Men alla har en lite dröm som kan bli sann. Om man bara tror på den, så kommer det gå. Om man kämpar, om man vill så går det!

Vad man än håller på med, så har alla en dröm. Ingen kan förstöra dina drömmar, bara du själv!

Blir så sur och ledsen när folk pratar om andras drömmar och säger att dom aldrig kan uppfyllas. Det vet väl inte dom liksom. Dom kan visst göra det. Om jag var den personen som blev utsatt för detta skulle jag kämpa mer än någonsin och vissa dom att mina drömmar visst kan uppfyllas!

Så kom ihåg att man ska kämpa för sina drömmar! Hur knäppa och omöjliga dom än är!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0