B 22/10

hade ju somsagt morgon i stallet.

Red tillsammans med Amanda i ridhuset. bobby gick bra i 10minuter sen skulle jag börja skritta, och han bara började backa bakåt, runt hela ridhuset olika vägar. Han backade! jag fick verkligen inte honom att gå framåt, om jag skänklade så bakcade han bara fortare. Om jag la till spöt så bockade han och blev sur. (btw. han backade in ca 15minuter.)

Sen fick jag fam honom några steg och då kände jag liksom att jag vann över honom. hoppade av och kollade så att han inte hade ont, och det hade han inte. Skrittade runt för hand ett tag, hoppade sen upp barbacka och red lite. Då gick han rätt bra faktiskt, så allt var bara dumheter.

Bilden har inget med texten att göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0