B 23/10 och annat

jag kom faktiskt nästan precis hem. Tävling höll på till halv6 ungefär, sen skulle allt byggas bort och jag skulle rida och fixa allt. Är riktigt trött nu verkligen, tur att jag börjar 9 imorgon iallafall :)


Ridpasset var väl inget att hänga i julgranen precis. Hon höll på precis som igår, fast denna gången höll jag mig i maringal saken vid halsen och sen la jag till slöpt tills han gick fram. Hon bockade bara högre och högre, men han gav sig när han förstog att jag inte skulle ge mig. Sådär höll vi på några gånger. Red bara ca30minuter i skritt och trav då jag inte ville bråka för mycket med honom då han blir arg och då är det verkligen inte roligt att sitta på honom.

Ska hoppa in i duschen och sen göra några tidinställda tills imorgon. (Jag är på prao hela veckan) :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0