B hoppträning 19/10

Hoppträningen då :)

När jag kom till stallet så fixade jag allt först. Sen hade jag lite tid kvar, så jag fick och kollade på gruppen innan mig där Mirjam var med. Det såg bra ut faktiskt :)
Sen fixade jag ponnyn och gick ner och skrittade fram ute ett tag sen fick vi gå in i ridhuset och rida fram.

Han var lite trög i början och ville inte ta vänster skänkeln riktigt. Men sen när vi började hoppa lite så tyckte han att det var jätte kul. Han brallade iväg några gånger och så. Men det är bara roligt när han tycker det är kul, men har får inte göra så hela tiden så att jag inte får stop på honom.

Hoppade sen en liten bana, det gick jätte bra. Han hoppade på fint och vi fick massa bra kritik och så :)
Är jätte nöjd över honom verkligen. Taggar redan tills nästa hoppträning!! :)



Min fina paint skill haha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0