B världens sötaste ponny!

Ridpasset gick kanon. Är verkligen jätte nöjd. Skrittade fram ett bra tag för att få igång flåset. Jobbade lite i skritten, mest med halter och lite öppna och sluta. Han fick till några riktigt fina öppna ibland. I traven var han jätte fin och mjuk. Sen kom jag åt honom lite och då blev det jobbigt och då fick han ett livet ryck men det gick över efter ett tag. Men gjorde även halter och red på volter och gjorde några öppna och sluta. I galoppen lät jag honom bara rulla på och arbeta på volterna lite. Amanda var även där och tog lite kort när jag red. Grymt snällt verkligen, men jag tycker att hon kan fota en annan dag då det kanske är lite varmare ute. Än nu på kvällen :) Är grymt nöjd över bästa ponnyn :D

Kommentarer
Postat av: Amanda - Teamponnyn

Absolut! Det är grymt kul ju. :D

2011-10-15 @ 09:28:22
URL: http://teamponnyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0