baby turn the lights off

godmorgon ! sovmorgon är ibland riktigt sköönt :D börjar 10 idag så har tid att lägga upp ett inlägg nu faktiskt .
idag är det stallet fast i ullervad och då blir det hoppträning med LadyMary ska bli roligt faktiskt hoppas hon är lika fin som i fredags ! gaaah känns som jag inte har träffat henne på flera veckor ! :/ ne ska skämma bort henne lite extra mycket idag faktiskt och åka ut lite tidigare tror jag ;)
sen är det franska prov på fredag -.- vill helst slippa förjag kommer inte få godkänt ändå hatar vår fucki'n piss lärare oxå. ska försöka träna lite på det iaf sen har vi ju läxförhör oxå jäkla verb och grammatik ne usch skolan hade varit såååå mycket bättre om inte franskan fanns alltså och ibland undrar jag varför jag inte tog ett annat gymnasium.
långt onödigt inlägg kanske men det får duga ha en bra dag så hörs vi antingen i skolan llr hemma sen !
min snygging får stå för bilden <3
// ELIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0