dagens ridning och annat

har haft fullt upp så har inte hunnit blogga idag men här kommer dagen i en kortfattad text ;)
åkte ut till hassle vid halv 9 för att hjälpa till att mocka och så det gick väll bra antar jag ;) vi blev klara med stallet 11 ungefär rätt skönt sen så tog vi in hästarna och red jag på smulan då och det gick toppen försökte få henne bort från handen llr att hon inte skulle ligga på bettet och att få henne så rak som möjligt och det tyckte jag att jag lyckades med en del av turen iaf !
sen så när jag var klar och hästen klar så fick hon gå ut i hagen igen och jag passade även på att gosa lite med fölisarna i hagen så otroligt mysiga är dom ! :D tog även lite bilder men har inte hunnit ladda över dom så dom kommer upp imorgon ;)
sen så blev det vidare till det andra stallet för att kolla på miniclearounden och där blev jag kvar resten av dagen ;)
inget med texten att göra men han är sjuuuukt snygg (a)
// ELIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0