dagens ridning

vi hade dressyr idag på specialidrotten och jag måste bara säga detta guuud vad jag älskar dressyr ! :D haha , ne men det gick verkligen bra idag visst vi hade våra bristningar även här men vi är på god väg iaf! det var bara jag och ebba eftersom dom andra var borta, men det var bara bra då fick man ju lite extra hjälp , jag tränade på att få henne så rak som möjligt i övergångarna och även så böjbar som möjligt , hon vill inte riktigt ställa igenom höger + att det är mitt svåra varv men det löste vi hyfsat bra under passets gångtycker jag.
så nu ör jag mer taggad på att köra dressyr faktiskt vill fortsätta där jag slutade idag för hon blev jättestor skillnad att rida på när man visste vad man skulle göra i princip ! :D
bild från dressyrtävlingen i grästorp ;)
//ELIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0