dom 2 ridpassen

SMULAN:

red ut i skogen med sara och stina , red en liten längre runda och det var så härligt i detta höstväder ! älskar hösten:D men det gick bra vi tog lite skritt trav och galopp på slutet men hon skötte sig jobbade på att hon inte skulle lägga sig i handen utan att hon skulle bära sig själv ! men hon blev riktigt fin tillslut!

JUPPE:

red i skogen med han med fast en kortare runda , riktig mysig ponny är han sp okomplicerad ! tog det ganska lungt krävde inte så mycket utav honom . och det blev lite trav skritt och galoppinslag ! :)



sen så cyklade jag ner till ullervad när jag var klar och guuuuuuuuuud ja trodde ja skulle dö !! så himla långt var det och när ja trodde jag var framme så var det hur långt som helst kvar ! ne de va sista ången jag cykla på den vägen ! :o

min häst är även vit och fin nu så hoppas hon är det imorrn med ! och då blir de sämre bloggning än idag då ja har stallet + tävling men ska be mamma ta kort så vi får några fina höstbilder oxå ! :D

// ELIN

Kommentarer
Postat av: Ellen

Du får gärna skriva att han är tillsalu! ;)

Kramen

2011-10-31 @ 09:40:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0