Dreams are necessary to life.

I stallet som fixade jag allt först. Mocka, fixa foder, vatten och sopa. Hämtade sedan ponnyn från hagen och gick ut och gick på slingan och stannade på ett ställe så han fick käka lite gräs. Han hade lite träningsverk såg det ut som faktiskt, så jag red inte idag. Så gick ut och gick istället :) Han var lika glad ändå.

Testade även lite saker när vi var ute. När jag stannade skulle han stanna, och när jag gick skulle ha gå och när jag sprang skulle han trava och så ni vet. Han skötte dedt riktigt bra, och blev jätte glad när han skiulle trava. Söt ponnyn :)

Sen så blev det så att jag stannar kvar hos pappa tills ikväll, då mamma hämtar mig så då åker vi ut till stallet och kvällsfodrar och sedan följer jag med hem till mamma. Har ju även stallet imorgon -.- . Inte jätte kul, men det får la gå.
Så ska göra lite tidinställda så det blir lite uppdatering imorgon, eftersom jag har med Elin :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0